1. W pierwszej kolejności należy założyć konto użytkownika pod adresem: https://nawa-swietokwiatow.pl/users/register/.
Rejestrować się mogą tylko i wyłącznie działalności gospodarcze oraz rolnicy ryczałtowi.
2. Po zalogowaniu się do systemu należy zapoznać się z regulaminem oraz cennikiem.
3. W dalszej kolejności w lewym menu klikamy w pozycję "mapa" aby wejść na listę ulic możliwych do rezerwacji.
W tym miejscu możemy podejrzeć mapę Skierniewic, aby sprawdzić rozmieszczenie ulic.
4. Aby przejść do konkretnej mapy ulicy klikamy niebieski przycisk "Pokaż" przy jej nazwie.
Dla przykładu wybrałem ulicę: "Wita Stwosza". W tym miejscu widzimy rozkład ulicy wraz z numeracją. Możemy mapę przybliżać lub oddalać za pomocą przycisku plus lub minus, znajdującego się w lewym górnym rogu mapy lub za pomocą kółeczka w myszce.
Kolorem zielonym oznaczone są wolne moduły do sprzedaży. Kolor czerwony mówi nam o tym, że plac jest zajęty przez kogoś innego.
W tym miejscu warto zwrócić uwagę na kolory pasków przylegających do konkretnych stoisk. Określają one z góry narzucony typ asortymentu, z którym możemy stanąć na wybranym module. Oznaczenia poszczególnych kolorów znajdują się w cenniku.
Dodatkowo czerwonymi strzałkami zaznaczony jest zasięg poszczególnych przyłączy elektrycznych. Jeśli dane stanowisko jest w zasięgu przyłącza elektrycznego to do zamówienia klient musi zamówić prąd o minimalnej mocy 1KW.
Stoiska z numerem "N" w nazwie są 50% droższe.
5. Aby zamówić konkretny numer stanowiska należy na niego kliknąć lewym przyciskiem myszki. Po kliknięciu po prawej stronie mapy powinien pojawić się koszyk wraz z wybranym numerem targowiska. Możemy dodać kilka modułów do jednego koszyka ale wybrane miejsca muszą do siebie przylegać.
Po wybraniu interesujących miejsc klikamy na niebieski przycisk "Rezerwuj".
W następnym kroku musimy wybrać typ asortymentu jakim zamierzamy handlować. Jest to bardzo ważny element, gdyż będzie to kontrolowane. Możemy w tym miejscu wpisać jeszcze numery tablic rejestracyjnych samochodów, którymi zamierzamy przyjechać na święto. Dodane zostaną one do karty rezerwacyjnej i tym samym pozwolą na wjazd na święto. Na wypełnienie tych danych jest z góry określony czas i wynosi 10 minut. W miejscu "Ważność koszyka" umieszczony jest zegar odliczający 5 minut do zera. Gdy czas się skończy a my nie przejdziemy do następnego kroku to zamówienie jest automatycznie anulowane i ktoś inny może wykupić to miejsce.
W tym miejscu widzimy podsumowanie zamówienia oraz możemy dokonać płatności. Należy zaakceptować postanowienia regulaminu oraz kliknąć niebieski przycisk "Opłać zamówienie". Bardzo ważną rzeczą jest aby jak najszybciej opłacić zamówienie. Zgodnie z postanowieniem regulaminu na dokonanie płatności w systemie PayU każdy użytkownik ma tylko 60 minut. Po tym czasie rezerwacja jest automatycznie anulowana oraz ktoś inny może wykupić dane miejsce targowe.
Po poprawnie wykonanej płatności wracamy do serwisu i w lewym menu wybieramy pozycję: "Rezerwacje". Należy się upewnić, czy nowa rezerwacja jest na liście oraz czy posiada status: "Aktywna". Tylko aktywna rezerwacja daje gwarancję miejsca targowego.
Jeśli rezerwacja istnieje na liście rezerwacji należy kliknąć przycisk "Pokaż". W celu pobrania potwierdzenia rezerwacji należy kliknąć na przycisk: "Pobierz potwierdzenie rezerwacji". Po kliknięciu tej opcji powinno rozpocząć się pobieranie dokumentu PDF.
Jest to "Karta rezerwacji stoiska". Należy ją pobrać, wydrukować oraz koniecznie zabrać ze sobą w dniu rezerwacji. Tylko i wyłącznie wydrukowana karta rezerwacji oraz aktywna rezerwacja na liście "Rezerwację" upoważniają klienta do danego miejsca targowego.
W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt ze spółką Nawa.